Jeg så det ikke komme, men det er visst bare meg:
Designbleier skal nå lanseres som det nye store på det norske pengemarkedet.
Hvorfor? Fordi norske foreldre er opptatt av klær og mote, og det antas å være stor vilje i markedet til å kjøpe "bleier med budskap".Å kjøpe supporterskjerf til poden er ikke lenger nok. Nå må du også kjøpe supporterbleier. Produsenten påberoper seg et øredøvende krav fra befolkningen og stiller opp med bleier i de rette klubbfargene. Likt til begge kjønn, må vite, for man vil jo ikke forsterke kjønnsrollemønsteret i samfunnet! Men kjøpepresset og lasset av unødvendigheter har de nok ingenting imot å bidra til...
Produsenten understreker behovet for disse bleiene med det "faktum" at det uten disse vil være kjedelig for de stakkars foreldrene å måtte skifte bleier på barna sine de nødvendige 2000 gangene i året. Og ikke minst vil foreldrenes arbeidsinnsats på dette området bli belønnet med bleier som matcher resten av barnets antrekk.
Hva sier man til sånt? Jeg har bare ett ord: Tøybleier.
Hehe.
SvarSlettDet må de i såfall være slik at poden kan drite i motstanderens bleier.
;-)